vrijdag 9 mei 2008

Cute card thursday challenge 9

Ondanks het mooie weer toch nog maar even een kaartje gemaakt voor de Cute card thursday challenge blog.
De hele dag in de zon zitten bakken is toch niks voor mij, dus dit was een goed excuus om even lekker binnen te gaan zitten.
De challenge van deze week is: Gems and Jewels

This week our challenge is to use gems or jewels on your card, it's as easy as that!

Nou gebruik ik eigenlijk nooit van die bling bling steentjes, maar ik vond nog een zakje met gemstones.
Ooit eens een keer ergens bij gekregen en nooit wat mee gedaan.
Perfect voor de challenge en een mooie gelegenheid om er toch eens mee te spelen.
Het idee van de kaart heb ik een beetje afgekeken van Tiets.
Ik kijk vaak op haar blog voor ideetjes en deze kaart vond ik echt zo geweldig.
Hier dus mijn variant daarvan.

7 opmerkingen:

Sandy zei

Oh my gsoh how lovely. Such pretty.

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

This is so cute, and sweet and sugar

Andrea, zei

Beautiful card, gorgeous colours and I love the new Tilda she looks so pretty.
Thanks for joining in the CCT challenge

Jilli zei

Gorgeous card, love the colours and the stamp is so cute!

Anoniem zei

Wow, erg leuke kaart en die stempel is zooo snoesig :)

Marlene x

wendy zei

great card!

Heike's Creativeplace zei

Wow, this is Stunning. Absolut perfect Work, i'm enthusiastic........