donderdag 3 juli 2008

Friday sketchers sketch number 8

Afgelopen week ben ik terug gekomen van vakantie, vandaar dus ook dat het even stil is geweest op mijn blog.
Nu is alle zooi weer een beetje aan kant en dus eindelijk weer eens tijd om even lekker een kaartje te maken.
Natuurlijk heb ik weer heel wat gemist op alle challenge blogs, maar nu is het dus tijd om de draad weer een beetje op te pakken.
Zeker gezien de hoeveelheid papier die ik nog heb liggen nu (lol)
Ik ben begonnen met de challenge van Friday sketchers, kan nog net voordat de nieuwe challenge er op komt.

Onderstaande sketch is gemaakt door Beatrix en daarnaast staat wat ik ervan gemaakt heb.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Very beautiful card and Tilda looks gorgeous with her flowers! Love the papers you have used. Thanks for joining in FS.
Carole ;o)

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Mooi kaartje Anja!! Mooi papier. Vind de swirl helemaal geweldig! Leuk dat je weer meedoet!! Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Anja zei

Hoi Jacqueline,
Vakantie was super hoor.
Maar weer thuis is ook altijd wel weer lekker hoor, kan ik tenminste weer freubelen.
En de challenge maken natuurlijk ;)

Groetjes Anja